Ali lahko kupujem kot neregistriran uporabnik?

Ne. Spletno mesto b2b.dexyco.si je namenjeno le registriranim uporabnikom. Če želite nakup opraviti brez registracije vas prosimo, da naročilo oddate na spletni strani www.dexyco.si.

Kako se lahko registriram?

Registracija na spletnem mestu b2b.dexyco.si je namenjena le za pravne subjekte, ki se ukvarjajo z nadaljnjo prodajo. Če se želite registrirati, vas prosimo, da izpolnite obrazec za registracijo in svoj e-poštni naslov potrdite s klikom na povezavo, ki jo prejmete po e-pošti. Kljub registraciji pa nakupa ne boste mogli opraviti, dokler naši komercialisti ne odobrijo vašega zahtevka za registracijo.

Kako lahko koristim svoj pogodbeni rabat? Zakaj cene izdelkov ne prikazujejo rabata?

Cene navedene na spletni strani so VPC in ne vključujejo DDV-ja. Morebitni pogodbeni rabat se samodejno obračuna, ko izdelek dodate v košarico. Nekateri artikli so lahko izuzeti in nanje pogodbeni rabat ne velja. Prav tako pogodbeni rabat NE velja na že znižane oz. akcijske cene izdelkov.

Zakaj se rabat na določene izdelke ne obračuna?

V kolikor imate pogodbeni rabat, se le-ta samodejno obračuna v vaši košarici. Nekateri izdelki so lahko izuzeti in nanje pogodbeni rabat ne velja. Cene, ki so navedene v košarici ob potrditvi naročila so končne cene, ki bodo veljale za vaš nakup. Vse cene so navedene brez DDV-ja.

Ali se lahko cene po oddaji naročila spremenijo?

Ne, za vaše naročilo vedno veljajo cene, ki so bile navedene v trenutku nakupa. V kolikor to ni mogoče (zaradi nove zaloge ipd.), vas bomo o tem obvestili in svoje naročilo boste lahko preklicali ali spremenili.

Ali lahko plačam z odlogom?

V kolikor imate odobren odlog plačila, vam bo ta možnost na voljo ob zaključku plačila. V kolikor nimate odobrenega odloženega plačila, lahko izberete kateri koli od preostalih načinov plačila.

V primeru odloženega plačila bo rok za plačilo vedno enak dogovorjenemu s pogodbo.

Ali cene vključujejo DDV?

Ne, cene na spletnem mestu b2b.dexyco.si so prikazane brez DDV-ja.

Kje lahko prejem kodo za popust?

Pri nekaterih akcijah ln aktivnostih včasih lahko prejmete kodo za popust, ki se ga izkoristi tako, da se pridobljeno kodo vpiše v ustrezno polje v košarici. Kode za popust niso vedno na voljo.

Ali je možno dostava izven Slovenije?

Trenutno je na voljo dostava v Republiki Sloveniji. V druge države ne pošiljamo.

Pomotoma sem naročil izdelek. Ali lahko naročilo prekličem?

Naročilo lahko prekličete v roku 30 minut od oddaje naročila. V potrditvenem elektronskem sporočilu, ki ste ga prejeli, lahko v roku 30 minut kliknete povezavo "prekliči tukaj", da naročilo prekličete. Po izteku tega roka, se lahko zgodi, da je naročilo že odpremljeno. V tem primeru odpoved ali spreminjanje naročila ni več mogoče.

Na sliki je več izdelkov, ali lahko izberem pravi izdelek?

V naši ponudbi so številni izdelki, pri katerih je na voljo cel asortima. Zato so na slikah teh izdelkov različni izdelki iz asortimaja, ki so na voljo. Izbira točno določenega izdelka iz asortimaja ni na voljo.

Sem registriran kupec, vendar sem spremenil svoj elektronski naslov. Kaj lahko naredim?

Ko se prijavite v svoj uporabniški račun na spletni strani b2b.dexyco.si, lahko v meniju svojega uporabniškega profila popravite svoje podatke. Poiščite elektronski naslov, zamenjajte ga z novim in shranite spremembe. Prosimo vas, da nas o spremembi elektronskega naslova obvestite tudi na email prodaja@dexyco.si.

 

Želimo vam uspešno nakupovanje!

Vaš Dexy Co!